Cafe Husky PL Strona Główna Cafe Husky PL
Forum posiadaczy, miłośników i fanów motocykli spod znaku Husqvarny

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Remont Husqvarny CR 250 ´84 ( ISDE replika )
Autor Wiadomość
HVA tom 


Motocykl: Husqvarna, Yamaha TRX 850
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 524
Skąd: PL i EU
Wysłany: 2011-12-23, 15:24   Remont Husqvarny CR 250 ´84 ( ISDE replika )

husqvarna na rok 1984 , brala udzial w ISDE 1984 Assen Holland , fabryczny team wstawil silnik 250 ccm z CR do ramy enduro , seryjna produkcja modeli WR 250 miala jeszcze na powietrze chlodzone silniki w 84 r , jedynie CR 125 i CR 250 mialy juz na wode chlodzone silniki dlatego zdecydowali sie dla lepszych osiagów w ISDE wsadzic silnik z CR 250, moj remont tez polega natym zeby byla to 250 ccm enduro taka jak brala udzial w ISDE.



lampa juz odnowiona :-)



siedzenie i zbiornik juz tez odnowione



reszta :




tak wygladala jak ja kupilem





obecnie juz zamowilem tlok wiseco z 2 pierscieniami , cylinder do szlifu i silnik bedzie chodzil wiecej niewymaga naprawy , reszta jak rama i drobne czesci do piachu i polakieruje sie na wiosne
_________________
Husqvarna Motocyklar AB Ödeshög Sweden The Legend goes on :) !
 
 
Cezar 
Administrator


Motocykl: Nuda 900R '13; Beta RR 300 2T Racing '17
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 2779
Skąd: Otwock
Wysłany: 2011-12-23, 18:25   

Co dzieje się z takim motocyklem po remoncie? Jeździsz nim okazyjnie? Wykorzystujesz w pełni do tego do czego były kiedyś stworzone? Piszesz o remoncie silnika, a co z takimi sprawami jak łożyska kół, zawieszeń, wahacza, amortyzatora, tuleje, uszczelniacze itp.? Wszystko regenerujesz? Wymieniasz na nowe? Zostawiasz tak jak jest? Możesz sam coś dorabiasz?
 
 
 
HVA tom 


Motocykl: Husqvarna, Yamaha TRX 850
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 524
Skąd: PL i EU
Wysłany: 2011-12-23, 18:46   

Cezar napisał/a:
Co dzieje się z takim motocyklem po remoncie? Jeździsz nim okazyjnie? Wykorzystujesz w pełni do tego do czego były kiedyś stworzone? Piszesz o remoncie silnika, a co z takimi sprawami jak łożyska kół, zawieszeń, wahacza, amortyzatora, tuleje, uszczelniacze itp.? Wszystko regenerujesz? Wymieniasz na nowe? Zostawiasz tak jak jest? Możesz sam coś dorabiasz?


ta tutaj bedzie robiona do udzialu w rajdach vintage enduro
okazyjnie jezdze ta WR 240 ´83 i ta TE 510 ´89 na jakies zloty czy tak tez latem sobie pojezdzic
silniki byly remontowane , w tej CR 250 , niewymaga to rozbiórki calego silnika wszystko wyglada jeszcze dobrze , wstawie nowy tlok ,cylinder do szlifu i odpale zabacze co bedzie i tak to przeznaczone do katowania w terenie bedzie wiec spoko :mrgreen: reszta wachacze , uszczelnienia itd wszystko nowe , niektore czesci sa normowe niepotrzeba orginalu , nieraz trzeba cos dorobic
_________________
Husqvarna Motocyklar AB Ödeshög Sweden The Legend goes on :) !
 
 
Cezar 
Administrator


Motocykl: Nuda 900R '13; Beta RR 300 2T Racing '17
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 2779
Skąd: Otwock
Wysłany: 2011-12-23, 19:03   

Jeśli można wiedzieć to gdzie kupujesz części do tych zabytków? A możesz miałbyś namiar na dobre źródło części dla nowych Husiek?
 
 
 
HVA tom 


Motocykl: Husqvarna, Yamaha TRX 850
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 524
Skąd: PL i EU
Wysłany: 2011-12-23, 19:48   

do zabytkow :
http://hva-factory.com/index.php
http://www.vmx-service.eu...ex/45-Husqvarna
http://www.dcvmx.com/xcart/home.php
http://www.huskysalesuk.co.uk/index.html

nowymi huskami sie nieinteresuje , wiec niewiem gdzie co jest i ile kosztuje.

[ Dodano: 2012-02-05, 21:20 ]
    cos sie dzieje z remontem ale wolno ;-)

    rama podkladem prysnieta juz i przymatowana jak sie cieplo zrobi to prysne na bialo






    naklejki ISDE REPLICA naklejone juz na oslonach chlodnicy ;-)

_________________
Husqvarna Motocyklar AB Ödeshög Sweden The Legend goes on :) !
 
 
Cezar 
Administrator


Motocykl: Nuda 900R '13; Beta RR 300 2T Racing '17
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 2779
Skąd: Otwock
Wysłany: 2012-02-10, 21:03   

To sprężyny zawieszenia?
_________________

 
 
 
HVA tom 


Motocykl: Husqvarna, Yamaha TRX 850
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 524
Skąd: PL i EU
Wysłany: 2012-02-10, 21:29   

tak twinshock öhlins ITC :-)

[ Dodano: 2012-02-11, 18:40 ]
tak wygladaja juz gotowe oklejone i polakierowane z mojej WR 240 ´83

http://i220.photobucket.c...hockwr24064.jpg
http://i220.photobucket.c...hockwr24065.jpg
http://i220.photobucket.c...hockwr24066.jpg

[ Dodano: 2013-10-13, 09:19 ]
remont skonczony ;-) dlugo troche trwalo bo kolega który robi szlify cylindrów oraz spawanie aluminium byl chory .

torba zbiornikowa , na narzedzia oraz na karte punktowa w zawodach six days epoki

dalsze fotki














_________________
Husqvarna Motocyklar AB Ödeshög Sweden The Legend goes on :) !
 
 
Wojtek 


Motocykl: TE310R 13', XT660R 06'
Pomógł: 3 razy
Wiek: 55
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 1943
Skąd: Tuszyn
Wysłany: 2013-10-13, 19:16   

Jak z fabryki -pełne uznanie ;-)
_________________
"Gdy człowiek przestaje marzyć umiera" R.Ridel.........Pozdrawiam Wojtek
 
 
Maxym 


Motocykl: Husqvarna WR 250
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 530
Skąd: Harbutowice
Wysłany: 2013-10-13, 20:45   

Szacun za tą robotę :!:

Wiem że jentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach ale ile mniej więcej jest wart po takiej renowacji na rynku europejskim??
 
 
Cezar 
Administrator


Motocykl: Nuda 900R '13; Beta RR 300 2T Racing '17
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 2779
Skąd: Otwock
Wysłany: 2013-10-13, 21:10   

Maxym napisał/a:
Wiem że jentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach ale ile mniej więcej jest wart po takiej renowacji na rynku europejskim??


Wygląda na bezcenny.
_________________

 
 
 
HVA tom 


Motocykl: Husqvarna, Yamaha TRX 850
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 524
Skąd: PL i EU
Wysłany: 2013-10-13, 21:39   

to sa motory które ja remontuje nie na handel , wartosc sama rosnie z roku na rok ;-)
_________________
Husqvarna Motocyklar AB Ödeshög Sweden The Legend goes on :) !
 
 
Kiler 

Motocykl: TE 610
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 105
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-10-14, 15:48   

Coś pięknego :)
 
 
HTR 


Motocykl: SixDays '15 mocno używany ;-)
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 1150
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-14, 16:43   

Wrzuć kolego jakieś bardziej artystyczne zdjęcia coby ukazać to cudo w pełnej krasie.
A tak swoja drogą zawsze, patrząc na takiego klasyka, zastanawiam się jakie wrażenie robi taki pojazd w czasie jazdy, w bezpośrednim zestawieniu ze współczesna maszyną (zawieszenia, moc, ogólna sztywność konstrukcji).
Jeśli kolega HVA tom podzieli się swoimi wrażeniami to będę wdzięczny.
 
 
HVA tom 


Motocykl: Husqvarna, Yamaha TRX 850
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 524
Skąd: PL i EU
Wysłany: 2013-10-14, 19:39   

oczywiscie ze moge powiedziec cos z jazdy takim klasykiem ;-) zaczne moze od tego ze sam osprzet jaki tam jest to takie marki jak bosch, hella , magura , mahle tlok , felgi nordisk , amorki öhlins , skrzynia biegów byla robiona w zach. niemczech w Augsburgu sama wysoka jakosc ! ze szprychami niema zadnych problemów sa naprawde grube i wytrzymuja wszystko ;-)

do jazdy powiem tyle ze kazdy metr jazdy to wielka frajda , wiadomo na takie tory motocrossowe ona niejest przystosowana ale jezeli chodzi o typowa jazde enduro to jest idealna , chociaz takie klasyki motocrossowe lubia wysoko latac i jest paru kierowców na starych crosach którzy niejednemu na nowym sprzecie pokaza jazde szybka ;-)

wystawie ja z piwnicy i zrobie ladniejsze foty wiadomo ;-)

a tak dodam ze kiedys husqvarna miala prawdziwy fabryczny team , w tym thomas gustavsson , który w 83 roku zbudowal 4 suwa 510 , i byl bezkonkurencyjny :mrgreen: to bylo cos bardzo emocjonalnego , piekne czasy tego sportu
_________________
Husqvarna Motocyklar AB Ödeshög Sweden The Legend goes on :) !
 
 
Cezar 
Administrator


Motocykl: Nuda 900R '13; Beta RR 300 2T Racing '17
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 2779
Skąd: Otwock
Wysłany: 2013-10-14, 20:21   

Przejażdżka takim sprzętem musi smakować wyśmienicie. Czysta dawka historii motorsportu. Pozazdrościć Ci pasji !
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10